telefoonpen .nl Vragen

Telefoonpennen zonder verzendkosten!

Veel gestelde vragen

Moet ik thuisblijven om mijn pen(nen) te ontvangen?
Nee, we versturen je bestelling per brievenbus post. Alleen bij grotere bestellingen kunnen we er voor kiezen om als pakket te verzenden. Je hoort dit als we je bestelling versturen.

Wat is de levertijd?
Normaal gesproken verzenden we je bestelling op de dag dat je bestelt (voor 17:30 uur). Behalve als dat niet kan (zaterdag, zondag, feestdagen). In andere uitzonderingsgevallen vermelden we duidelijk op de site als de verzending langer duurt. Voor de rest zijn we afhankelijk van de snelheid van PostNL.

Zit er garantie op de pennen?
Een pen is een verbruiksvoorwerp. Dat wil zeggen dat bij normaal gebruik de rubber tip slijt (zoals ook autobanden slijten). Ook een eventuele balpen gaat leeg bij normaal gebruik. Hierop kunnen we dus geen garantie geven.
Als je pen binnen een week uit elkaar valt of defect aankomt, dan hoef je alleen maar even een mailtje te sturen, en krijg je een nieuwe.

Werken de pennen op alle touch screens?
Nee. Op alle moderne capacitatieve schermen werken de pennen zonder probleem. Heb je een ouder toestel met een scherm dat op basis van druk werkt, dan zal de pen het niet (goed) doen. Deze schermen worden tegenwoordig echter niet meer gemaakt.

Waarom is het veel goedkoper om meer pennen te kopen?
Omdat we willen dat je er meer koopt. Als je eenmaal gewend bent aan een pen wil je nooit meer anders. Aangezien pennen net als sokken de vervelende eigenschap hebben om te verdwijnen (niemand weet waarheen), is het handiger om er meerdere te hebben. Daarnaast hebben we kosten voor de betaling en verzending, die bij grotere aantallen relatief lager zijn.

Leveren jullie ook in Belgie?
Nee, wij leveren uitsluitend in Nederland.

Kan ik op een andere manier betalen dan met iDeal of Paypal?
Nee, we accepteren uitsluitend iDeal- en Paypalbetalingen, omdat deze goed automatisch verwerkt kunnen worden, wat de kosten laag houdt.

Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?
Ja. Direct na je bestelling verzenden we een e-mail met daarin een (BTW)factuur als bijlage.

Ik heb een fout op de site gezien. Wat nu?
We vinden het fijn als je dat even meldt via onze contactpagina.

Waarom werkt iDeal niet?
Er zijn geregeld kleine en grote storingen bij iDeal. Hieronder zie je een actueel overzicht van de verschillende banken. Heeft je bank een storing? Probeer het dan later nogmaals, of betaal via PayPal/Creditcard.




Alles over klachten, garantie, retouren vind je op de pagina voorwaarden.